Що капає з автомобіля: визначаємо технічну рідину за кольором і запахом

Поради водіям.

Калюжі технічної рідини іноді можна спостерігати під автомобілем після тривалої стоянки. Іноді це свідчить про несправності технічних вузлів, іноді це наслідок природних процесів. Фахівці пояснили, як за кольором та запахом визначити рідину, яка витікає з авто, і чим це може загрожувати, інформує Ukr.Media.

Вода

Найневинніші патьоки. Вода конденсується в охолоджувачі кліматичної установки. Вона викидається назовні через спеціальний злив у нижній частині моторного відсіку. І тут ремонт не потрібен.

Бензин

Запах бензину відомий усім, при протіканні він відчувається не тільки в моторному відсіку, але і всередині салону. Якщо пролом утворився в баку, калюжка з'являється під задньою віссю перед багажним відділенням. Якщо ж протікає паливна магістраль, то капати може і з моторного відсіку. В останньому випадку патьоки утворюються тільки при двигуні що працює. Ремонт в цьому випадку краще не відкладати, так як подібна поломка загрожує пожежею.

Гальмівна рідина

Цю технічну рідину можна впізнати за спиртовим запахом, середньою в'язкістю та жовтуватим кольором. Зазвичай, капає гальмівна рідина в районі коліс із гальмівних механізмів. Великих калюж патьоки не утворюють, але наявність навіть декількох крапель вказує на втрату ефективності гальмування. Їздити автомобілем з несправними гальмами заборонено. Механізм слід полагодити, поміняти гальмівну рідину і заново прокачати систему.

Моторне мастило

Олія не має різкого запаху і розпізнається за темним коричневим кольором. На аркуші паперу після нього залишаються характерні маслянисті розводи. При цьому мастило може капати не тільки з двигуна, але і коробки передач або з заднього моста. В цьому випадку воно не таке темне і має бурштиновий відтінок.

Підтікання моторного мастила відбувається найчастіше. У старому двигуні виходять з ладу прокладки та сальники, нерідко підтікання олії помітні в місцях з'єднання вузлів та елементів двигуна. Якщо мастило витікає на асфальт, значить, витік досить великий. Рекомендується регулярно перевіряти рівень мастила за допомогою щупа та своєчасно доливати.

Охолоджувальна рідина

Витік антифризу — один з найнебезпечніших для машини. Якщо вчасно не визначити місце витоку, то під капотом може раптово забити гарячий фонтан. Наростання тиску призводить до того, що гумова трубка, що вийшла з ладу, злітає з кріплень, а гарячий антифриз виривається назовні і миттєво закипає. Тому поява крапель з радіатора або гумових трубок системи охолодження — привід насторожитися. Визначити антифриз можна за спиртовим запахом та високою в'язкістю. На папері після нього залишаються різнокольорові маслянисті плями.

Джерело