Як ручка над бічним склом водія впливає на безпеку.
Ручка в автомобілі над бічним вікном нагадує за формою, що встановлюється на валізах. У деяких моделях її можна бачити не тільки на пасажирських місцях, але і з боку водія. А, як відомо, за правилами безпеки за кермо водій повинен триматися обома руками. Навіщо ж тоді вона там потрібна, інформує Ukr.Media.
Дійсно, пасажирам така ручка допомагає утриматися на своєму місці на швидкості під час маневрів, поворотів, а також при їзді по ямах. Багато хто, особливо літніх людей використовують її при вході та виході з салону автомобіля, і, звичайно, вона незамінна для малорухомих інвалідів.
Крім того, ремінь безпеки не здатний утримати людину від сильного бічного розгойдування. В той час, як при ДТП ручка над вікном хоч якось може допомогти людині уникнути удару скронею об скло.
Хоча, на автомобільних форумах зустрічаються свідчення, що пасажири, міцно схопившись за неї під час аварії, ризикують отримати вивих ключиці. Але в теорії від такої травми повинен врятувати ремінь безпеки.
Ще одне важливе застосування — на таку ручку можна вішати гачки для одягу, хоча навряд чи водій стане це робити зі свого боку, порушуючи оглядовість праворуч.
У салоні позашляховиків на обох передніх сидіннях — і для водія, і для пасажира — ручки часто зсунуті на передні стійки. Причина очевидна — на машинах з високим дорожнім просвітом таке розташування дозволяє зручніше вхопитися за них при вході та виході з кабіни. Так що можна припустити, що у звичайних автомобілях ручка над склом з боку водія встановлена з тією ж метою. Однак, як показує практика, переважна більшість водіїв цим зовсім не користуються при вході та виході з машини.
Ще одна кумедна народна версія працює тільки в машинах з ручним налаштуванням поздовжнього положення крісла, де важіль регулювання під ним встановлений праворуч. У цьому випадку лівою рукою можна вхопитися за ручку над вікном, підтягнутися, відірвавши п'яту точку, а правою в цей момент з допомогою важеля легко пересунути сидіння в потрібне положення, забезпечивши мінімальне навантаження на механізми.
А якщо серйозно, то, швидше за все, наявність цього елементу поруч з водієм пояснюється елементарною оптимізацією виробництва. Дешевше туди повісити ручку, ніж штампувати елементи оббивки салону і кузова окремо для автомобілів з лівим і правим кермом. Головне, щоб це зайвий раз не служило приводом для водія керувати автомобілем однією рукою — особливо на великих швидкостях.
Leave a Reply